Followers

Wednesday, January 5, 2011

Detik2 2011


hari jumaat bersamaan dgn31/12/2010
adalah hari terakhir buat thn 2010...
lepas penat bekerja pada pagi tu..(patutnye cuti)
sbb pm bg sempena menang bola tu..
tp aku x cuti..ade kje sket..

then, mlm tu nk g jln2 kat stadium melawati..
otw nak balik tuh leh plak keta tuh x hidup..(cuak lers!)
da la sje2 nk try bawak keta..time tu gak la die nk mati keta..
kat tengah jln raya plak tu..
nasib baik la dekat ngn pasar mlm..so ade orang..
mintak tlg beberapa org pak cik yg ade kat situ..


ha..ni la die pakcik yg sempat aku amik gmbr ketika 'jumper" bateri kat keta aku..
xtau la rosak ape..ade yg kata bateri kering..
ade yg kata starter rosak..jam sudah menunjukkan 11 mlm..
adoi..xkan nk sambut thn 2011 kat tepi jln kot..?hehehe..

oleh dek kebosanan menunggu ayah ku dtg..n pertolongan yg diberikan tuh aku ..
aku sempat amik gambar akak ku..hehhe..
xde kje btuL..pose je la ek! hehe

lama2 pak cik ni pon dah tensen..
keta ku x hidup..so..terpaksa la aku tepon pakcik ku..
lgpon die mmg pandai bab2 keta ni..
ape2 pon tq la ye kpd sape yg dah menolong kami tempoh hari..

kesimpulannye klu ade org rosak keta kat tepi jln..
lebih2 lg klu perempuan, rajin2 la tolong ye kawan2..
hehe..

1 comment:

Anonymous said...

hehe...pengalaman yg berharga tu....xlama da tu bleh ada kereta sendiri la...kn2? da pandai jumper2 kete...kih3