Followers

Friday, April 22, 2011

Layan SujU Picta ;)

Aip Camat Petang. ;)
Lor suMer dah balik dah..hehe..
Aku nak balik dah nie..
Sje nGade uPdate BloG sat ;)

i WiLL miSS mY BloGgi Blog..hehe..
Ngade~ esok jadi Receptionist laGi..hehe..
Bnyk btOL pengalaman Jadi Recep nihs..haha..

Okehs, jOm layan Suju sat?hehe..
My SiWon Oppa..
Aku suke sGt..haha..
SiwOn nih kawan aku ckp dia lahir thn 1986..
Tp sbb ayah dia daftar lmbt..so birth of date dia, x Pon certificate birth dia thn 1987..hehe
Sama tuhs..
Oleh sbb koleksi dLm laptop ni dah nk Melimpah kluar..haha..
So ape kata limpahkan ia kat BloG..hehe..


Sweet and CoOL sGt..hehe..

Tensen2 tgOk muker SiwOn oppa ;)

Jgn marah ea BLogger..kot2 la ade gak yg xske dia nih..hahaha..


Fuhh...hehe..
Xleh blah btoL gambar nie..
Kalau tgok sblm Tdow mesti Lena nihs..haha..

XbLeh blah kan..hahah ;)


Wah2..gaya nk STyLo En Siwon nih..tp aku suke ;)

haha..cUkup2 la tuhs..ade lagi sbnrnye..tp kang x balik umah..hehe..

p/s: To zahidah..Jgn sedih2 ea..kita kan minat Siwon oppa :)
To Rahmah..hepi eith Lee-Tuk kie..hahaha..
To Bate..Alamak lupe kamu minat sape..eRk..shindong?kakka..xla..xingat..hhaha..

tp aku minat jek sumer..tp MosTLy SiwOn oPPa ;)
haha..dah bape kali wei aku tgOk dream team lawan suju tuh..suke tgok siwon nyanyi..

okla..Bubye~

Last picture Suju =P





No comments: