Followers

Monday, April 18, 2011

Perempuan/ Gadis Klantan Jahat sgt ke

Salam sumer..
Duk syOk ber BW
Terjumpe Blog niehs..;(
Nape dia ckp mCm nih..
Sedih!!!
..
..
..
..
..
Jgn sbb Nila setitik Rosak susu Sebelanga.

Sape dia?

9 comments:

cik fai said...

hmmm ... teruk kan dia kena .
nauzubillah .

Cik Cempaka said...

uiiiii..dasyat gak yer ^^

man yusoef said...

ni lah bahayanya berblog...msing2 nak bagi pendapat, tanpa menghiraukan perasaan org lain..huhu...mungkin tu dari kajian yg tak lengkap dari dia kot..

NoEn said...

xbaiknya org itu..xpatut dia kutuk org lain camtu..xde org yg perfect..huk2 sedey la..tercemar nama baik i

dwaty said...

dah baca entri dia sekilas pandang jer... tapi fuh... komen 88 sume tak setuju kot... kena maki adalah... saya bukan org kelantan tp saya tinggal dengan member kelantan... dan dorg tak macam tu...ok jer...

rozman said...

tuan pnya blog 2 patut di blok trus dari dunia blog...

Pirate said...

dia ada masalah kawalan emosi tue... abaikan jer.. Hidup bagai roda :)

puYoq d'AnKaboot said...

"Sorry, the blog at akugedikz.blogspot.com has been removed."
Ape kes??! Ingat nak bace tapi dah takde???!

Arol Mubin said...

Blog not found. Dia dah delete lah tue kot. Apa pun, sabar jelah. Jangan ambil peduli sangat kata-kata dorang! :)