Followers

Saturday, April 23, 2011

Pesta Buku Antarabangsa Kembali.

Hai Selamat pagi semua ;)
Jom bangUn2 pagi2 kita pakat2 g pesta buku ;)


Pesta Buku antarabangsa ini sudah bermula 22 Apr-1 Mei 2011
Macam2 buku ade jual, ade buku skolah utk Upsr,Pmr and Spm.
X Lupe juga jenis buku magazine and fiction dan banyak lagi.

Hehe..Dlu masa skolah aku penah 2 kali gak la pegi,
Best gak la..aku dapat bli mcm2 buku rujukan yg kecik2 tuh ape dah org panggil..erk..
Haa..Poket Book?eh..
Masa tu aku Pmr, pastu leh dapat RM1 satu kalau bli bnyk..
Ape lagi, 9 aku bli..sbb amik PMR 9 subjek.hehe.
Slalu buku poket tu harga dia Rm 4.95sen..
So kira murah la tu kan?

So, dah lme x pegi..
Ingat nk pegi...tp adeq aku pon malas nk pegi mcm mane?haha..
Tgok la, klu free2 nak pegi kot ptg nih..
adeq2 yg lain sumer dok asrama..so xtau la cmne nak ajak dey aLL.

Jom tgOk iklan nih ape lagi yg ade juaL?

Promosi barangan i luv islam dan novel2.




Hah..ape perasaan korang dapat beli buku ngan Diskaun bnyk2 cmnih..hehe..

Mesti la hEppi kan..? kan..kan..?haha..



No comments: