Followers

Friday, July 1, 2011

Ku Memohon - Fida.rv



HaiP..Ingat Lagi x cTe TV3 yg FemeS tuHs..haha..
Duk OnLine taDi terIngat PLak LagU nihs..sO LayaN saT..hehe..
Sedap gaK suara Fida Nihs.. JOm laYan! 

SebeNarnYe buKan nih akU nak Post..
akU nak Post ade satU kisah dlm Bang baNg bOOm sbEnarnYe..

KoraNg aDe tgOk x Fida Kna maLukan dLm Bang Bang Boom..?
SabaR jek..
kLu akU jadi Fida Mmg akU x kan terima dah Laki Nih..
Ade Ke Patut dia malukan Fida Dgn peminangan PaLsu yg dia buat dlM nih..

Ok inGat x Fida gadis paNtene?
Ni ha Gambar dia..

 Comei jek kan?
Ngan adeQ mIa sara nih..
*erk..cian Fida..(sedih!)

dia di maLukan oLeh Azuan Azmi team melOdi tuhs..
ni ha gambar nYe

*sampai hati kO wat peminangan paLsu??

Okeh cte nye Gni..
saTu peminangan telah diLakukan oleh pihak lelaki.
lepas tuh Fida yG ngah bLur2 tuh trimer la..die xtau pUn azuan nih nak dTg meminang dia..
Fida trimer setelah ditanya oleh pihak lelaki. Dgn aYat Fida "Kalau dah jodoh dia terima".

Lepas dia ckp dia terima bOLeh pLak kLuar aYat
"Anda telah selamat dijadikan Tunangan orang dalam rancangan Bang Bang Boom!"
akU tgOk muka fIda mCm terkejut gLe..(gle kot..! buat lawak biar berpada2 la)  

Azuan tuh bLeh wat muker x bersalah dGn aYat "Sy buat mCm nih sbb dLu dia penah cabar saya utk hantar rOmbongan meminang!)
x ke bangang namanYe tuh..
mMg la Fida ade cabar dia kOt..tapi agaknYe Fida suke dia gak koT..
Tapi Fida dah trImer, sapE yG ruGi?
mamat nih la rUgi..
Ha..padan la mukeR hanG!

Cube korang fikir kalau korang dah trima dia tuh jadi tunang korang tetiba dia ckp mCm tuh?
Rasa2 maU jek nak pi taMpor laJu2 oRg tuh..
GeraM gLe..
akU yg tgOk pOn nak marah..oRg Yg keNa?
Mesti hanCur hati dia...

pesaNan kpD sumer laki2 diLuar sana..
Klu bab2 tunang+kawin+cerai jGn wat main2..

Klu nak taW kesudahan criter banG banG boOm nih..sambungan dia mInggu depaN..

KoraNg rasa Fida bLeh tRimer x?
Tunggu~!







No comments: