Followers

Monday, August 1, 2011

YeaH.. Dah abEs KJe =P

Haip BlogGer Cumer.
Hope sehat jek :P
Puasa x hari nih? muahaha..
okeh dikesempatan ini saYa ingin mengucapKan SeLamat BerpuaSa kpd Sumer!

adOih..akhirnye..
Penantian aku berakhir..hehe..
xLa.. haRi nih akU Last daY kje selepas 6 bulan praktikal and Contract 2  bulan.hehe..
Hebat gak La kan 8 bulan tuh experience jadik auDitOr..
Hati kena kerIng..Kje kena sIap..hahha..

Dah agak lama akU x de mOod nak menaip kat blog nih..
Ntahla..semangat ku seakan2 hiLang..

haha..
Seyes la aku cakap..bukan teruk sangat pon kje aUditoR nih..
Cumer akU rasa xde Life jek..huahua..
G kje, buat kje balik kje..
tDow poN ingat kje..huahua...stRess la gak kadaNg2..hik5..
Ape2 pOn aku berjaya menyUdahkan keje2 akU yg bersisa tuh..
Sumer working dah siap..
Cumer x direview jek Oleh seniOr2..hehe...

Muler dah stAT Melalut nih..

Hari nih hari Last aku kje situ..
Hmm..Sedih pUn ade sebenarnye..huhu..

So ape yG akU nak wat ek 1 bln niH?
Ade la sebulan gak masa untuk aku rehatkan minda b4 stat klas lepas raya nih..
okLa kaN..?huhu..

TadI semPat gak akU sNap2 gaMbar jap.haha..
aLamak..lupe nak amik gambar depaN mnzWaja..hehe..
Ni pOn aku Baru jek tukaR memOry card..
Memory carD akU yG dLu da Rosak..tuh da lama x amik gambar..kuang3x..


PEacE..
BeRsaMer jiRan baRu nih..haha..sBb Ezuan dah Pindah duk PuLaU lain..kih5

SemPat akU Pose2 jap..hua5..


With kak aNi "reCeptiOnist"
Selama nih akU duk gaNti kak ani ni La jadi "recept" kan..huhu..
Slalu LunCh nGan akak ni..kalau akU malas nak lunCh kat Luar.
hehe..Mesti nanti dier rindu akU..hehe..(perasan Jek)
BuLan pOsa mane ade Org makan da..kih5..

Sempat gaK la g bli hadiah kat staff2 aUdit..
Bukan aPe..sje je..sBg tanda ingatan tuLus ikhLas..hehe..
akU sempat sNap2 skEt..


Tara..COmeL x..?hehe..
3 ekOr binataNg cOmeL ni khaS utk adeq2 trainee yG barU masuk praktikeL..


CokLat ni kHas utk kak naTasha..
Sbb nYe akU suke jer makan cOklat..haha..motif..?
xla..akU x tau nak bLi ape..
LagipOn hari tuh dah janji nak bg cOKLat..

N utK bOs2 beCaR..
N senIor2 auditOr akU bg buku jek..
walaupUN harGa nye x maHaL sgT pOn..tapi inpUt2 dLm tuh akU rasa
cukuP bergUner la kaN..hehe..
"kak aIn tnye akU..nape awak bagi akak buku? 
Dgn selamba nye aku jawaB"sbb saya suka bace buku.."
haha..Lantakla..akU x tau nak bg ape..
mmgla buLeh jek bg kek secret recipe ke ape ke..tapi mCm x best la kan..hehe..

okla~
i gOt work tO dO..hehe.
Nanti akU trY utk meng' aktif" kan balIk bLog akU ini..huahua..

Berakhirnye kjE aku sbg seoRang auditor..
Pada hari ini.. 1.08.2011
bersamaan 1 ramadhan tahun 1432 hijrah ;P







No comments: