Followers

Sunday, October 2, 2011

Keje BanYak Gle daH masUk wEek 3!

Haip My loyalty reader :P
haha..well mOod tgaH baik nih..
Lawak jek tadi tgok cte kat tV nih..
KoraNg tgOk x..?
haha..
"SambaL ikan bILis Mama.."
Lama x tgOk cte melayu yg klakar2 gtu..
Nasib baik 2-2 plakon tuh akU suke...hehe..
kalau x, x melayan gak..

Hhee..eSok dah balik meLAKA..
wAA..malas nYeh...
Tlg la masa berLalu Dgn lambaT..hehe..
NgaDe jek aku nih..
kejap nak masa jadik cepat kjap nak lambat..huhu..
well, people can change!
it's depends n how u get that thinGs in ur head!
wawah..mule nak mengarut nih..

Assignment dah bertimbUn2 nih..
Perlu kah di letak priority?
hehe.. maYbe.. ;)

Pemalas nYe aku skUn.
balik umaH goyang kaki tgOk tv..hehe..
well a miracle happens todaY ;)
JUz happy to have it!
Yeah..!

haaha..godek2 "lappy pink" sat..
wah..dah lme akU x update gambar siwon oppa akU nih..
HeMm.. sumer gambar lama jek..
haha..
skun akU ber alih arah plak kat mamat lagi sekor..
dier nih x la se"hensem" oppa akU..
tapi aku suke ble kawan akU letak title mamat sengal kat hero nih..
haha..
korang paham ke ape yg akU duk feeling2 kat atas tuhs..?
well, aku ngah layan cte korea cte heartspring!
sO, mamat sengal tu herO korea tu la..
nanti akU search gambar dier sat lagI..hahaha..
Owh ye..teringat kawan aku duk cte2..
kalau ko nak anak ko macam korea..ko tgok la gambar pelakon korea bnyk2 time pregnant!
seyesly?
ahaks..don't take it serious ok..hehe..
kalau u tuh dah tak putih sgt..
xpon u nih ade kacuk2 india sket leh ke dapat anak putih..?
wawah...kih5..
well..miracle can happen rite?
hehe.. nothing is imposible..
i try to find my strenght..Ngeh2x..

akU kalau da lme x menaip mcm  ni la..
cte last week nye + semalam + pagi tadi..
sume mencurah2 idea nak masuk dalam bLog nih.kuang3x..
haha..

Meh nak tunjuk sket kerajinan akU menghias wall kat bLek akU tuh..
aDoiyai..
dah le dalam hatia de taMan bUnga..
waLL puN nak jadik "heart spring" gak..
Ngeh2x..


tara..bg korang tak nampak sgT kat blakang tuh..
muka akU ngah interframe..hehe..
Ngade jeks!


alamak..!!
haha.. time nGah craZy miNd sama ade nak amik gambar ke x nih..hehe..
xde la lawa sgt pun decoRate..
eksyen jek lebih..
mengalahkan budak skolah akU ni..
xpela..
yg penting hati ceria kan..
kaLau sedih pOn xde yg kisah pOn kan?
kan..kan??hehe.. teeeTTT!


hehe..
cian dinding tuh dapat tuan macam aku..
hehe..mentang2 la kolej baru..hahha..
well da bnyk dah benda yg akU tampal actually..
tutime first day nak g class..
excited lebih... lagipon last sem da..
pasni x buat da idea taman bunga nih..
well.. teringat plak..
pagi tadi breakfast tgok cte nih pepagi buta..
"Mat Bunga"
lakonan Remy ishak dGn ayu raudah..
tapi mg x sesuai la klu laki jadik mat bunga..
poMpuan okla kan..
x sesuai!!

haha..
then sempat lagi tuh sesampai nye kat clas..
sempat lagi p pose satu 2 gambar..
wah wah..
ce cter..ce cter..!


dauh , mah & me ;)


ni ape cter nih..
sempat lagi snap2 nih..
aHjumma! hehe


hehe.. me & ct RahMah.. :)


oPps!
ade lagi satu gambar masuk kat cni..
ehe..
ni sebahagian yg blom siap decO lagi..
tgOk la klu time rajiN2 nanti..
to be continuEd!

oh ye,
mtrix card please...nGeh2x..


i juZ think sOmethin'..
Is it mY last sem wear this!??
Hope sO!! haha..
HeartspRing ;P








No comments: