Followers

Thursday, February 10, 2011

Kawin..? Bestnye..hehe..



Ai..jelesnyer dgr ramai yg nak berkahwin nie..hehe
well..kat tempat aku prac ni ade 3 org yg berdarah manis..hehe
ade yg bru shj melangsungkan perkahwinan..
ade lg 2 sedang menanti..
So..secara x lagsung aku terkena la tempias2 dket..
haha..poyo je ayat aku ni kan..
hehe..

td kwn aku tunjuk gmbr tunang dier..
n die ade mintak aku tlg cari pakej pelamin yg murah2..hehe..
well..time free td sempatla aku meng "search"..
haha..aku pulak berkenan tgok bju pengantin yg cantik2..

xkurang jugak pakej2 yg menarik..
well aku sebenarnya ade nampak satu iklan nie..
so mcm sje la share kat blog aku nie..hehhe..
ni dia..
jeng3x...
..
..
..
..
..
..
..




ekspo kawin kat kl...hehe..
bertempat di Wangsa Walk Mall
Tarikhnya: 4- 6 Mac (JUM,SAB & AHAD)

APE TUNGGU LAGI ORG KL..??
Jom kiter pakat serbu..
ceh..poyo jek aku ni..lambat lagi..bulan 3..hehe
aku mmg suker tempat2 mcm ni..

hari tu ade pameran pengantin kat stadium melawati kat shah alam..
mmg best sgt2...
haha..x semestinya org yg nk kawin je bleh pegi..
org yg baru nk merancang pun bleh gak..hehe..
ade2 je klu dah suke tu kan..?
hehe..

well x rugi pun klu pegi..
selain bleh dpt pakej yg murah..korang bleh dpt bnyk give dr pihak penganjur..
mcm2 la..
hehe..
okla..da x cukup masa ni..hehe..

eh lupe nak sertakan adv dr Beluncas ni..korang bace la ye..hehe:

Ingin mengabadikan detik-detik manis bersama pasangan dihari perkahwinan?

Pada bakal-bakal pengantin atau mereka yang bercadang untuk melangsungkan hari perkahwinan mereka tidak lama lagi, Beluncas Photography menawarkan harga pakej perkahwinan yang rendah dan istimewa kepada anda untuk tahun 2011.

Jika berminat boleh la menghubungi @ SMS
En. Mohd Sufian (eyan) 012-604 9210
email : beluncasfoto@yahoo.com
website : beluncasfoto.blogspot.com

Beluncas Photography menyediakan servis fotografi perkahwinan, pertunangan, pre wedding, post wedding, outdoor photoshoot, family group portrait dan sebarang majlis secara professional ke seluruh Malaysia.

No comments: