Followers

Wednesday, May 4, 2011

Lelaki oH Lelaki =P

Haip..Blogger Cumer? sehat? hik5.
Dek ke"tensenan"..
Layan Blog sat ;)

Org sebelah dah PorLi2 Eden!!
Skali JeNguk meja sebelah..
Lor..2x10...uhuk5..
kih5..Jgn marah ye bRo!
hehe..

Owh..npe aku post kat atas tu..
Mesti lelaki2 sumer sibuk jek nk bCe..
haha..jGn marah~
Sje je nk wat ayat kat atas tu..

ERMs..Hari Isnin hr tuh g Mydin SubaNg..
Lama bTuL tgu mak + akak bli bRg..
aku Layan air coklat "CoOL bLog"
HurMm..sedap gak!!
SambIL2 lepak kat kerusi yg ade kat mYdin tuhs..

SambiL2 usHa pasaNgan suaMi isteri Org..haha..
GataL jek..
Bukan la..Sje2 Tgok gelagat Org..
SambiL berfikir sejenak..

Klu dah kawin mesti bnYk yg berubah..kan2?
aku ade usha satu family nih..
Best jek NengOk "Loving Hubby+wife" nih..
Wife dia ade baby kecik..Tp husband die yg pegang..
ala2 roMantik gTu..haha..
Bahagia jek aku teNgok..
aLhamduLillah..

Pastu tGok lg satu pasang nih..
Muke husband dia agk henSem..
Wife dia nGa peganG baby dlm 4 bln cmtu la..
Muke anak dia hensem + comel ikut bapaknye..
Tapi yg aku x berkenan..
Sikap ayah nye la..
Da la bini tu yg beranak..bini tu yg jugak pegang anak..
Ade tuh, ntah nape la..menangis plak baby tu..
Yg bapaknye wat bodo jek...
Mak nye yg beria2 pujuk anak dia..
Hurm..
Harapkan muker jek nak "smart"
Tapi jaga anak xnk..
Buat anak reti..
wakaka~ ter "emO' pLak..hehe..
Sje2 jek nak ayat kat sini~

LAgi satu..
aku p usha kat tempat mkN..
Dah lMe sGt tGu..so jalan2 cr mkn..hehehe.
Ade satu pasang wife + huby nih..
anak dia dah besar..rasa2 darjah 2/3..
dia duk mkn kat kdai mkn tuhs..
bini dia "pregnant" kot..
aku rasa la..tgOk gaya mcm tu..tp xtau la..
anak dia nih nakaL sgt ke ape x tau..
duk mkn..
tetiba sudu terpelanting jatuh bawah meja..
Lor..xsengaja kot kan..?kan2..mane aku taw..
pastu mak dia g marah bdak tu..konon2 xreti mkn senyap2..
kecian bdak tu kna cubit nGan mak dia..sedih aku Tgok..Haish..
Npe la nak garang sGt ngan bdak2..huRmm..
Pastu Nangis la bdak tu..
Merajuk xnk mKn..
Patutnye mak dia ckp baik2..
Hurm..dah xjd makan la bdak tu..
dah nangis..
Itu satu haL..
aku tgOk muker bapak dia..
Haish..Boleh dia buat BODO jek..
Mkn dgN penuh selera hati dia..
Isteri dia Pon dah wat xtau kat bdak tu..
Cian2..
MMgla..klu aku tGok husband dia ade rupe sket..
bini dia erm..hitam sket, mcm ntah la nak kata..
bukan nak burukkan org..
ok2..sambung balik..
Pas suami dia abes mkn..
Nak balik la ni..
aku tGok...istri dia g bayar kat kaunter..
HurMm..
Lagi satu yg buat aku sedih..
Tp aku sedapkan hati..Maybe suami dia yg bg duit tuhs..
Pastu, anak dia x henti2 nangis2..
Suami Bleh wat bodo jek..
suami dia jLn jek pas abes mKn.
Istri dia yg pregnant tu duk pujuk bDak tu..
aDoi..

Hurm..aku taU x sumer laki mCm ni..
Tapi aku x suke Tgok situasi mCm ni..



Pada lelaki yg dah berkahwin..jagalah isteri anda sebaik2 nye..
Dada~

4 comments:

ejulz said...

waaaa.. dah macam pakar motivasi rumah tangga je ni.. heHe

Dalila said...

ejulZ..> xla..bg pendapat n idea jek..ha5

Zaza said...

kebanyakkan lelaki skg x leh p'caye

Dalila said...

zAZA> nape zaza ckp gtu?hehe