Followers

Tuesday, May 3, 2011

SeNyuM seindah sUria



Haip BloGger!
Haha..;)
Aku berSyukur..
Well, patutnye aku kna g Kangar wat auDit 1 mei hr tuh..
Tapi dah PostpoNe..
ALhamduLillah..ade masa nak wat preparation lagi.
Di samBiL2 aku menYiapkan kje yg Masih Berbaki  bersiSa..hehe..

Okehla..ble aku aku cakap nGan mak aku x jd g ahad hr tu..
Mak aku dah SenYum2..Haish..Nape la dia duk seNyum2..
Pelik gak aku..KoMpius..
JeNg3x..
Haha..
Cuak2..

Okey..pastu mak aku gTau..
ade Org nK dtG aHad nih..
Siapakah GeranGan org iTu?
??
Haha..

Mak aku cKp ade oRg nak Dtg Tgok aku..Ha?
Eh silaP..tGok akak aku..hahha..
PerasSan jek..wawa~ jGn marah!

Haha..
So..akU nak gak la tGok siapakh geranGan "empunya badan " nih..hehe
So dr mlm duk dapur..
Bukan TOloNg pon..NenGok jek..
Mak aku x suke akU nYibuk tLg  dia masak..
So kitaoRng duk reLax2 je..
SambiL2 bOrak kat dapUr..
haha~ truk BtUL aku ni..kuang3..

So.Menu speciaL..
Rempah RatuS sumer ciap~
yg xBleh BLah siap buat Puding karamEL lagi..
Haish..Mcm la oRg tu Kompem jadik suami akak aku..kih5..

So..
Malam dah jadi Pagi..
Pagi daH masUk Lunch..
mane nih..haha..
aku Plak sibuk!
akak akU rElax jek..kui5..

AkhirNye..tepat pUkuL 2.30..
Dtgla "ustaz " nih..
haha..Npe aku paNggil die 'ustaz.."??
Sbb akak aku citer die nih sLaLu jOin Usrah + ala2 isLamic gTu..hahaha..
Okla tu aku ckp..
Nnti Kompen kna test jadik "imam" dlU nGan aYah aku..

Hai..skaLi tgOk muke mCm pak cik aku..
2x tGok ade iras2 adeq aku pun ade(tu akak aku ckp)
Org kata kLu muke ade iras2 tu jadik..?TeeTTT!!
haha..
Mak aku cKp muker dia cam sape nTah..stUdent Jabatan dakwah tmpt dia kje la..bla..bla..

Tapi kLu aku jadi Juri..
Mmg daH "lampu hijaU' dah..
ayah aku pun disebelah pihak aku..hua5..
Tapi akak aku nih buat2 juaL mahaL plaknye!
Adois..
PanggiL je "ustaz"
Tapi dia nih seorg engineer..
bekas student Um..

Haaha..
Last2..aku ckp nGan mak aku..
Kalau akak akU x nak..
Bg Jek kat aku..Hahaha..
Ok x?
Ye la..dah dpt laki punye baik..
Berbudi bahasa..
xNak Plak..
Nak cari ape Lagi?
HensEM??
Hurmm..Klu muke jek nak "hensem" bukan bleh bawak ke mana pOn.
Yg penting cari yg bLeh bwak ke Syurga..kan2..?
Haha..



(DLm hati ade taMan~)


4 comments:

miss.Addin said...

waaah nak cari suami macam tu la >:P haha

Dalila said...

Hehe..Miss Addin..

Doakan awak dapat JoDoh yg baik =P wink!!

ejulz said...

waaaa.. senyum sampai ke telinga.. huHu

Dalila said...

ejulz> hehe..sengih nampak gUsi..haha =P