Followers

Thursday, August 11, 2011

TiMe Flies

Haip.
Tetibe teringat nak sambunG cte time kat mlaker hr tuhs..
Yeah..
pepagi lagi dah mandi..pas sahur..
solat subuh dan terus gerak g oPis aBah..
WalauPun lambat lagi kot bus nye..
kUL 9pagi kan..hehe..
kul 7.15 dah sampai oPis aYah yg dekat jek nGan bus stand sek 17..
akU siap tdOw lagi dalam keta tuhs..hua5..
SedaR2 jek dah sampai oPis..
eh sat..sempat lagi akU snap2 gambar..
Dah lame x wat kje cam g-ni..hik5..


haha..abes shawl aku dah senget2..
tdow x ingat dunia..
haha..sedar2 ayah aku kata "bangun2 dah sampai..!"
huahua..
Semangat la konon nye..sbb leh on9 sat kat opis abah kan..hua5..

Then aku syok2 layan blog tetibe ade satu call dr kwn aku..
sInce previous aku citer pasaL kwn aku Rahmah..
Now aku nak cte pasaL dauh..(firdaus)

well, ahad tuh aku ade msg dier tanya dah beli tiket ke x klu nak join g melaka?
dia sLamber jek jawaB..
"Relaxla..nanti isnin tuh pagi2 lagi aku kuar g beli.."
Lor..kalau aku x berani nak beli sbb takut la kan ape yg kte plan , xde tiket ke..hua5..
aku x la mintak..tapi takut2 la kan..manE taw!

Okeh! sambung stOrie tadi..
duk aku sibuk oN9..
tetibe dauh caLL..
Actually pagi tadi dia dah anta msg kul 8pg kata dah gerak g pudu..
So, aku x heran sgt la kan..
sBb we all janji jumpe lkat melaka sentraL..hehehe..

Tetibe dia call cakap..
"ila..kat pudu nih sumer tiket bus yang nak ke selatan..yg utara xde..!"
biar betik dauh nie..aku cakap abes tuh cmne..?
Dia keena g amik tiket kat Bandar tasik selatan..
hUrm..jauh gak aku rasa..
tapi xtaula..
Dauh ckp jgn risau, die try naik lrt ke BTS..
So..akhirnye sempat la die beli tiket n dah naik bus kul 9pagi..

n kat melaka, dia kul 11pg dah sampai..
akU n mah ade lah dalam kul 11.50 pagi..

aduhai..bnyk btUL dugaan that daY..
tapi xpela..
aku tetap bersyukur..

"Kadang2 Allah nak uji duLu hamba2 nya sebelum dia bagi sesuatu kan?"
i hope i will knOw the result sOon..
aku hanya berharap pada kolej..kalau xdapat terpaksa lah wat rayuan ke ape ke..


sO what the moTivation for tOday?


 Time Flies if we are fail to planning ;)

But try the best! Insyaallah Allah will help us!

Thanks for all friend that always together with me in hard time.





No comments: